_
سوالات متداول
_

آیا شما هم سوالی دارید؟ از ما بپرسید !؟

سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول
یکسان سازی در برند شما چگونه است؟

تمام مواد اولیه سه نقطه
از بار خشک و تر که شامل لیوان،پک بسته بندی ذرت پنیر، سس ،ادویه صفر تا صد از آشپز خانه مرکزی سه نقطه به سراسر کشور در شعبات سه نقطه ارسال میشود تا نماینده بدون دغدغه فروش عالی انجام دهد.

چرا برند سه نقطه را برای سرمایه گذاری انتخاب کنم؟

به خاطره سرمایه گذاری کم، و سود بالا این برند.
و صد البته به خاطر طعم و کیفیت بی‌نظیر ش که تمام مشتری هارو تبدیل به مشتری وفادار می‌کنه.

پشتیبانی این برند بعد از دریافت نمایندگی چگونه است؟

صفر تا صد آموزش را به صورت رایگان در اختیار نماینده قرار میدهیم
تمام سس ها پنیرها و ادویه ها با فرمول خود برند سه نقطه بوده که با تجربه ۱۰سال از آشپز خانه مرکزی به سراسر کشور در شعبات سه نقطه ارسال میشود تا تمام شعبات یک طعم یکسان و متفاوت را به مشتریان ارائه دهند.

محصول شما شامل چه رده سنی می باشد؟

یکی دیگه از مزایای این برند اینه که تمام رده سنی میتونن از این محصول استفاده کنند و به راحتی عاشقش بشن،

چرا تک محصولی و تخصصی روی یک محصول؟

نه تنها تک محصولی بودن ضعف این برند محسوب نمیشه بلکه تک محصول بودن سه نقطه نقطه قوت این برند هست، چون وقتی شما تخصصی رو یک محصول کار میکنید نوفوز شما رو اون محصول بالا می‌ره و در نتیجه یک کیفیت عالی و متفاوت را به مشتریان ارائه میکنید

سایر توضیحات

درمورد کم دردسر بودن این بیزینس توضیح دهید؟

به دلیل سود بالا،تک محصولی بودن این برند،و اینکه نیاز به تجهیزات زیادی نداره ،پس در نتیجه دردسر هم نداره،
پس قطعا میتواند بهترین انتخاب برای جوان های باشد که دنبال یک شغل پر سود ،زود بازده، و کم دردسر هستن باشد,و همین طور یک تجارت عالی برای کسانی هست که می‌خواهند شغل دوم داشته باشند و سرمایه گذاری کنند.

مزیت ها و نقاط قوت این برند را توضیح دهید؟

اولین نقطه قوت این محصول طعم بی نظیر ،خاص و دلنشین آن است که هرکس یک بار از ذرت سه نقطه استفاده کنه دیگه امکان ندارد جای دیگه ذرت بخوره،
برندینگ درست طراحی جالب و رنگ سازمانی زیبا این برند که که هر رهگذر را جذب خودش می‌کنه
طراحی بسیار عالی از پک های بهداشتی و زیبا لیوان ها و هولدر های متفاوت.
متفاوت بودن این برند با برند های دیگه در هلدینگ این هست،
تک محصولی بودن هزینه فرانچایز کم و در عین حال سود دهی بسیار بالا
میان وعده بودن این برند که شما میتونید در هر پک ساعت فروش کنید

از ما بپرسید ...

سوالی دارید؟

هر سوالی دارید از کارشناسان برند سه نقطه بپرسید.